Robotbrag 2026

Maj 2026
Af Katrine Toppenberg

Den 7. maj deltog CEO Jørgen Møller og patentadministrator Christiane Beck i Robotbrag 2026 messen i Odense.

Tusind tak for alle de gode snakke, vi havde med både eksisterende kunder og nye kontakter i løbet af dagen.

Vi sætter altid stor pris på at deltage i det årlige Robotbrag og møde spændende virksomheder med idéer, der er med til at forme fremtiden inden for robotteknologi og automation.