IP Service Desk
Med IP Service Desk ønsker Patentgruppen at gentænke det traditionelle forhold mellem kunde og agent.
IP Service Desk er en ydelse hvor en erfaren patentkonsulent, blandt vores team af patent-konsulenter, tilknyttes dit firma og koordinerer og eksekverer alt arbejde der relaterer sig til IP.
I praksis betyder dette at patentkonsulenten opholder sig fysisk på din arbejdsplads med jævne mellemrum, for eksempel på ugentlig eller månedlig basis. Denne lokale tilstedeværelse er med til at højne opmærksomheden omkring IP i jeres organisation, og for patentkonsulenten giver det et unikt indblik i jeres organisation hvilket fører til et fokuseret arbejde af høj kvalitet.
Ikke nok med at I får en ekstra konsulent i organisationen, så får I også et helt bagland af andre patentkonsulenter og patentadministratorer at trække på via den tilknyttede patentkonsulent, og dette giver en vished om at IP-opgaverne altid løftes på bedst mulig vis.
Konceptet IP Service Desk er velafprøvet og har været implementeret hos kunder af Patentgruppen siden 2015.